Llámanos: 696 206 126

Espectáculo de magia educativa donde hablaremos del agua y sus propiedades…

Descubre el ilusionismo y aprende a hacer magia con las matemáticas.

Fiesta de magia infantil, con efectos muy visuales y con mucho colorido…

En esta conferencia, hablamos del ilusionismo, el miedo y la importancia de la toma de decisiones.

Se pretende potenciar la autoestima y los valores del niño, donde aprenderan a fabricar sus propios juegos de magia.

Personalizamos los proyectos pedagógicos de la escuela en talleres de magia.

L’experiència de tallers setmanals amb persones amb diagnòstic de trastorn mental sever és molt enriquidora i estimulant. Ofereix diferents inputs: els propis d’un espectacle (música, presentacions, aplaudiments, números, l’efecte sorpresa) i la pràctica pròpiament dita en la que els participants aprenen i experimenten amb la màgia. A part de diversió compartida, cada truc esdevé un repte que ens atansa al jo puc i posa en funcionament diferents habilitats cognitives com l’atenció sostinguda, la memòria, el càlcul matemàtic, la seqüenciació...
Ester Bonell Rubió - Sant Joan de Déu Terres de Lleida
He tingut el plaer de gaudir de diferents espectacles de l'Oscar de la Torre. Tots m'han impactat i fascinat. Però els diferents espectacles de "màgia educativa" adaptats a cada edat han estat insuperables. Veure la cara d'atenció dels nens mentre gaudien i aprenien alhora sense adonar-se'n, no té preu. És una idea genial el captar l'atenció dels nens (i no tan nens!!) amb la màgia, per aprofitar-la i aportar-los-hi coneixements nous o bé reforçar-ne alguns adquirits a classe i, alhora treballar valors que ajuden a créixer com a persona. Gràcies Oscar per aportar-nos tant com a gran professional i també com a gran persona. De ben segur ens tornarem a veure aviat
Isabel Bringué AMPA Maristes Montserrat
Ha sigut una classe on els nens han estat en tot moment atents i contents. Al ser trucs on tots ells els han pogut fer, això ha fet que els nens surtin amb una autoestima molt alta. Sincerament penso que es molt recomanable ja que treballe molts valors positius que serveixen per la classe. Un èxit !!! " Isaac Torres de l'escola Vedruna de Bellpuig
Isaac Torres de l'Escola Vedruna de Bellpuig
La nostra experiència amb els tallers impartits pel mag Òscar de la Torra ha estat molt bonica i interessant. Relacionades les seves actuacions amb el projecte interdisciplinar de "La màgia" dut a terme al nostre centre durant tot el curs 17-18, han suposat per als nostres alumnes experimentar la màgia des de ben a prop, encarada amb sentit de l'humor, amb caràcter pedagògic i al mateix temps essent la màgia un instrument d'aprenentatge per als nens i nenes. Han gaudit, han observat, han intentat esbrinar els trucs... tot això, sota la supervisió de l'Òscar de la Torre que en tot moment ha ofert la seva col·laboració al centre per a que l'experiència fos plenament satisfactòria.
Directora Àngels Nabau del centre Escola Mare de Déu de l'Horta Ivars d'Urgell